Select Page
Frederiksberg Slot udsigt fra Sløtssoepalæet

Vi anbefaler

Vi anbefaler gerne en leverandør til dit næste arrangement på Slotssø Palæet. Om det er en fotograf, blomsterbinder eller måske en bartender!

Serveringssøstrene sørger for det praktiske

Serveringssøstrene er et firma som leverer service og servering af høj kvalitet fra dygtige og kompetente tjenere.

Opdækning – pynt – servicering – opvask – oprydning, de leverer alt efter jeres ønsker.

Serveringssøstrene har serveret til selskaber i Slotssø Palæet i mange år, så de kender huset og husets regler. De er derfor med til at sikre, at jeres arrangement forløber glat og smertefrit.

Kontakt Serveringssøstrene via tlf.: +45 2181 4713
eller mail: serveringssoestrene@gmail.com

 

Eventyrlige blomster til den store dag

Berit Engen er vokset op i et hjem, hvor én af hendes mors læresætninger var: “Der findes ikke ukrudt – kun vilde blomster”.

Berit holder af detaljen og dem er der mange af i arbejdet med blomster. Om det er farven, måden en stængel slynger sig på, ansigtet på en blomst. Hun kan tabe vejret , hver gang…

Berit påtager sig mange slags opgaver, hvor blomster indgår, store som små – glade som triste. Berit er vores faste samarbejdspartner og har vores varmeste anbefaling!

Catering til både kødspiseren og veganeren

Ethvert arrangement, har brug for god mad. Derfor kan vi varmt anbefale vores samarbejdspartnere hos Brasa. Deres grillkoncept er den perfekte blanding af delikat mad og god stemning.

Grillkokken ankommer med en stor churrasco-grill og sørger for en flot anrettet buffet med et bredt udvalg af det lækreste kød, håndlavede salater, ovnbagte kartofler, saucer, økologisk brød samt en række små delikatesser.

Deres menu er perfekt, til både konfirmationen, brylluppet eller fødselsdagen, og passer både til kødelskeren og veganeren.
 

Få din store dag foreviget af professionel fotograf

Alle bryllupper er helt unikke. De har alle hver deres helt fortryllende historie at fortælle.

Hos Photo by Witt har de specialiseret sig i at fange og forevige de uforglemmelige øjeblikke, de kærlige smil og den fantastiske stemning, med smukke og levende billeder.

De kan være med fra dagens tidlige forberedelser og helt frem til brudevalsen.

Sammen finder I frem til jeres stil og ønsker inden den store dag. Du er altid velkommen til at kontakte dem for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan forevige minderne fra jeres særlige dag.

 

Der er dømt danse garanti med DJ Joakim Hediger

En fest er ikke en fest uden god musik.

Joakim Hediger ved hvordan man fylder et dansegulv. Han har spillet til et utal af bryllupper, firmafester, fødselsdage og receptioner de sidste 35 år i ind- og udland.

Med Joakim bag pulten bliver der spillet de største hits fra 70erne, 80erne og 90erne, blandet med de nyeste hits.

Som han selv siger:Prop en 5´er i mig og jeg fungerer som en Jukebox, jeg spiller for festen og ikke for mig selv”.

Joakim kan også bookes som Lounge DJ til din reception.

Kontakt Joakim via mail til joakim@hediger.dk

Giv din fest et personligt præg med den rette DJ

Lej en DJ spiller hvert år til mere end 500 privatfester i hele Danmark. De ved hvor meget musikken betyder når venner og familie samles til fest.

Musikken kan løsne op for selskabet og skabe de rette rammer, som understøtter og forstærker den festlige stemning.

Derfor sørger de altid for at gennemgå alle dine ønsker inden festen, da hver enkelt fest kan variere i forhold til musik, lyd og lysudstyr samt generelle præferencer.

Husk at din DJ har minimum 5 års erfaring og har en kundetilfredsheds score på minimum 4,0 ud af 5.

Gør det hele lidt festligere med egen bartender

En fest kan kun blive bedre, med den rette bartender og de lækreste cocktails, både med og uden alkohol. In-action har cocktailbaren til dig, som vil forkæle dine gæster og give gæsterne de lækreste smagsoplevelser.

Om det er sommerfesten i haven, din runde fødselsdag eller konfirmationen som skal have lidt ekstra kærlighed, ja så har de løsningen. De tilbyder de lækreste smagsoplevelser og det ekstra du måske søger til din fest. Vil du have dem med til festen, så kommer de med alt lige fra den gode spiritus til de lækreste hjemmelavede sirupper.

Lad en professionel Toastmaster styre slagets gang

Hvad end man afholder bryllup, fødselsdag, konfirmation eller lignende så er det som regel vigtigt at have en toastmaster med til sin fest.

En toastmaster fungerer som styrmanden til festen og styrer slagets gang, og sikre at der kommer struktur i de mange indslag til festen.

Som Manden i den Røde Jakke / professionel toastmaster, tilbyder Niels Chr. Rossel sin service til klienter i Danmark, hele Skandinavien, og også på Engelsk. Lad Den Danske Toastmaster føre selskabet gennem festen, så I kan nyde dagen og slappe af sammen med jeres gæster.

Begynd festen på slotssøen med den lille færge

I søen tøffer Slotssøens mini færge rundt, og tager sine gæster på rundfart på den smukke Hillerød Slotssø. Her lægger den til tre forskellige steder, Hillerød Torv, Rosenhaven og Barokhaven, hvor dine gæster kan stå af og gå den smukke tur, forbi den historiske barokhave og helt hen til Slotssø Palæet.

Gør din fest ekstra speciel ved at starte med velkomstdrinks ombord på den lille færge. Eller bliv viet til vands, med den nærmeste familie omkring jer. Hvis I booker færgen til jeres arrangement, kan den også anløbe palæbroen, lige ved foden af Slotssø Palæets have.

Overnat på det lokale Green Key hotel

Når festen er slut og der er langt hjem, kan vi varmt anbefale at du booker et værelse på Hotel Hillerød, som kun ligger 1,7 km fra Slotssø Palæet. Hotel Hillerød sætter gæsten først og gør meget ud af at kunne opfylde den enkeltes behov.

Man kan tydeligt kende Hotel Hillerød og deres servicemindede personale på deres vilje og passion efter at skabe de bedste rammer for deres gæster. Skønt de tager deres værtskab alvorligt, er de selv hjertevarme og omsorgsfulde.

Når man bor og spiser på Hotel Hillerød, sætter de en stor ære i at hjælpe gæsten med at finde frem til det, man ikke vidste, man gerne ville opleve.